Senaste Kommentarerna

tisdag 4 januari 2011

Köpte mig en kamera idag

Jag har länge tittat på kameror och idag bestämde jag mig. Det blev en Canon Nikon D90. Den har några år på nacken men vad jag har läst och sett om den så duger den till mig som är en amatör. Nu kommer det att tas bilder till höger och vänster och släkt och vänner kommer att plågas vid besök.

Canon D90
Jag har inte hunnit packa upp den ännu, men ikväll blir det av. Vi får se om jag lägger upp mina alster i bloggen eller om jag ska starta en ny bildblogg.

Har ni också denna kamera och har lagt upp bilder på nätet, lägg då en länk i kommentarsfältet så får jag kika på era alster.

Hälsningar
Alfredo Larosa

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

1 kommentarer:

Din Canon är väldigt lik en Nikon;-)

Det är en bra kamera som du har köpt. Jag har en Nikon D80, vilket är modellen "under". Har lagt ut en del bilder tagna med den kameran i bildgallerier på bloggen, om du är nyfiken.