Senaste Kommentarerna

torsdag 27 januari 2011

Problem med datorn

Det något vajsing med min dator. Jag använder Mozilla Firefox 3.5.16 och den hänger sig titt som tätt. Mitt i ett blogginlägg fryser programmet och Windows meddelar att "programmet svarar inte". Jag tror att datorn blivit smittad av Sverigedemokrat-viruset. Firefox tål inte de anonyma främlingsfientliga kommentarerna och låser sig. Jag får trycka på Ctrl+Alt+Del och avbryta programmet via aktivitetshanteraren. Irriterande värre! Speciellt när man nästan är klar med ett inlägg då eländet låser sig. Min fru drog med mig och barnen ut till Hindersmässan som pågår i Örebro. Hindersmässan är egentligen en vanlig marknad med samma gamla knallar som man stöter på var man än befinner sig i länet. Och som vanligt säljer dessa knallar samma skit år efter år utan att försig. Dessutom står de alltid på samma plats år efter år. Det är som en dålig bakfylla. Man nästan hoppas att kravallpolis stormar fram och skjuter en i huvudet så att man slipper eländet.

Fuck It
Nåväl! Låt oss se positivt på livet. Elbolagen tjänar storkovan på oss lättlurade konsumenter och vi får gratis byggtips av en folkkär minister/partiledare.

Kan det bli bättre...eller sämre?

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

0 kommentarer: