Senaste Kommentarerna

söndag 23 januari 2011

Söndagen den 23 januari

Yeah! Imorgon är det måndag och vi får äntligen återvända till arbetet, ja vi som har ett arbete alltså. Till er som är arbetslösa säger jag "håll ut, en vacker dag drar även ni vinstlotten". Idag tog jag med mina tjejer till Ånnaboda för att åka innerslang nedför pulkabacken. Det gick fort nedför men det skrämde inte mina tjejer. De åkte ner, sprang upp, åkte ner och sprang upp om och om igen. Själv orkade jag bara springa upp för backen tre gånger sedan fick jag sätta mig ner och dricka kaffe.
Det är otroligt vackert i Kilsbergen, så har ni vägarna förbi Örebro får ni inte missa detta. Glöm inte att ta med skidor/pulka och lite fika.

På tal om åka nedför, titta på dessa stackars människor som får en åktur som dom aldrig glömmer.



snabbisen - din snabbaste väg till lycka

0 kommentarer: