Senaste Kommentarerna

lördag 29 januari 2011

Raka din håriga fitta

Det här är en låt & video från The Young Punx, Amanda Palmer & Peaches och heter Map Of Tasmania. Och om jag förstår det rätt handlar det om den naturliga fittan, dvs hur fittor såg ut innan rakhyveln började användas på allvar.


Jag måste nog hävda att brasiliansk vaxning är min favorit, men min fru är inte så pigg på det. Hon gjorde det en gång men vill inte uppleva smärtan på nytt. Istället är det hyveln som plockas fram. Mest för min skull eftersom jag älskar en rakad fitta. Och visst har man blivit påverkad av porrfilmer, men det känns mer hygieniskt med en rakad mus än med en hårig buske.

Själv funderar jag på att bli omskuren, speciellt nu när jag sett denna informativa video på Youtube.



snabbisen - din snabbaste väg till lycka

0 kommentarer: