Senaste Kommentarerna

fredag 28 januari 2011

Guds Tecken 2

Jag förbannar den dag jag bad Jesus vägleda mig, men nu får jag skylla mig själv. Dagligen skickar Gud tecken till mig. Jag är nu den utvalde!
Jag är mänsklighetens enda hopp eftersom Jesus har valt att komma ut ur garderoben och erkänna sig som öppet homosexuell

Idag rinde det på dörren igen och där stod en hund på bakbenen.

Hund
Mest imponerad blev jag av att hunden kunde tala. Gud har nog insett att jag är dålig på att tolka tecken. Med bred skånks dialekt beklagade sig hunden över en stolle som hette Christer Åberg. Denna Christer Åberg drog skam över hela den kristna världen och det var mitt kall att göra något åt detta.

Med en välriktad fot sparkade jag ut hunden och stängde dörren. Eftersom jag nu är den utvalde, väljer jag att låta de kristna att få vad de förtjänar - Christer Åberg.

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

1 kommentarer:

Hihi, du är ju rolig. Akta dig för de religiösas reaktioner, om dom blir vreda kan de börja trakasera dig. Var hittade du bilden på hunden?

Carolina