Senaste Kommentarerna

lördag 15 januari 2011

Heta Fjortisar

Vad står på egentligen. Vad är det människor söker efter på Google. Jag tittade efter statistik på Google Zeitgeist 2011 och bland de mest sökta orden fanns heta fjortisar, heta fjortis bilder, fjortisbilder, fjortis bilder, fjortisar bilder och bilder på fjortisar.

Vem är det som söker efter fjortis bilder?

fjortis
Jag skulle vilja ha en funktion på Google Zeitgeist där man även kunde se personen bakom sökningen. Att varje gång man gör en sökning så tar webbkameran en bild som lagras med sökordet. Jag hoppas att det är fjortis killar som gör sökningarna, men jag kan ge mig sjutton på att det är fullvuxna karlar som sitter bakom tangentbordet, dräglandes över ett barn. Usch!

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

0 kommentarer: