Senaste Kommentarerna

lördag 15 januari 2011

Ryssland - Möjligheternas land för laglösa

Det är Ryssland! Vad mer kan jag säga.
Jag vet att Ovechkin kommer därifrån och att Putin gillar vilda djur. Det jag har lärt mig om Ryssland har jag lärt mig ifrån filmer. Och det jag vet om ryssarna är att de är galna. Jag är tveksam till om det ens finns några lagar och regler i detta land. Kolla in den här bänghuvudet.
Han hoppar upp på en polisbil alldeles naken och har antagligen intagit rysk frukost = Vodka. Polisen är inte alls road av hans tilltag och tar ner honom lugnt och sansat på rysk manér.

Obs 1! Känsliga tittare varnas för naken manlig rumpa.
Obs 2! Detta är ingen sexblogg!


Aj! Till och med jag fick ont av att bara titta på videon.

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

0 kommentarer: