Senaste Kommentarerna

fredag 21 januari 2011

Att bajsa är skönt

Det finns de som hävdar att bajsa är skönare än sex. Hur dom tänker har jag ingen aning om.

Toalett

Varför jag ens tar upp detta ämne beror på att jag nyss såg en dokumentär om en naturfilmare som sitter på huk i sin egenhändigt snickrade utomhusdass. Där filosoferar han kring detta ämne och hävdar att skita är bättre än sex.
Nja! Kanske! Möjligtvis om man är riktigt skitnödig och inte kan behärska sig. Då kanske det är skönare än sex.

Det påminner mig om programmet Bullen som gick på tv för länge sedan med Martin Timell och Cissi Elvin (kommer ni håg det?). Där var det en 14 årig tjej som ställde en fråga som gick ungefär så här:

Jag är en fjortonårig tjej som vill veta lite om sex. Är det bara killar som tycker att det är skönt med sex? Känns det som när man onanerar? Jag känner inget när jag onanerar.

Svaret löd ungeför så här:

Det är nog inte alls bara killar som tycker att det är skönt att ha sex. De allra flesta killar och de allra flesta flickor tycker om det. Men när man är väldigt ung så är det inte alls alla som ännu tycker om det. Man är helt enkelt inte färdigt utvecklad för det, varken fysiskt eller psykiskt, men med tiden kommer sexlusten för de allra flesta. Sen till om det känns likadant när man har sex som när man onanerar - jag tror att många tycker att det känns helt som när man onanerar och andra tycker att det känns helt annorlunda. Det beror väl också på hur man brukar göra. Den här flickan säger att hon inte känner något när hon onanerar. Det är ingen panik. Endel tycker inte alla om att onanera, och då behöver man ju inte göra det. Det är också möjligt att hon är för ung och inte ännu har fått sexlust och därför inte känner så mycket.

I programmet tog man ämnet på stort allvar och besvarade det helt obekrymrat. Det som bekymrade mig mest var varför en 14 årigt barn hade sex. Vad vet jag, jag kanske är gammalmodig.

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

0 kommentarer: