Senaste Kommentarerna

tisdag 25 januari 2011

Wii och Kinect

Det har nog aldrig hänt en dag att barnen inte har stått framför tv:n och hoppat runt spelandes tv-spel. Men det jag gillar mest är när min sexiga fru skuttar runt urförbannad för att hon inte kommer vidare till nästa level. Själv har jag inte haft tålamodet att spela någon längre stund, men mina barn har ivrigt hejat på medan jag gjort några tafatta försök. Vi har både Nintendo Wii och Kinect till Xbox 360 oc det som är populärast just nu är Just Dance 2.

Tack och lov har vi inte haft några större missöden förutom en krossad kristallkrona.





snabbisen - din snabbaste väg till lycka

2 kommentarer:

Tjena, du verkar gilla film, och kanske tom har samma crazy humor som vi har.

Tänkte tipsa dig om ett filmklipp, lite likt Kopps och Jalla Jalla.

Hoppas du gilla :)

http://www.youtube.com/watch?v=i9AvoGvTq5A

Bra jobbat killar. Klippet var skitbra och jag kollar in er lite då och så.

Alfredo