Senaste Kommentarerna

onsdag 12 januari 2011

Andra gången gillt

Vilket helvete jag har haft idag. Jag tyckte att jag mådde relativt bra och följde med barnen till skolan idag. Vi gick sakta och försiktigt. Jag tjatade som en kärring på barnen att de inte ska springa och att de skulle vara försiktiga.
Vi kom fram helskinnade till skolan men på vägen hem lade jag en vurpa och slog i armbågen, handleden och samma höft som jag slagit i tidigare.

Den här gången kom jag inte upp lika snabbt, och värken dubblades. Jag kom hem och lade mig i soffan och somnade. Min fru fick hämta barnen efter skolan eftersom hela kroppen inklusive skallen värker.

Nu är jag fullproppad med medicin men kroppen gör ont trots allt. Handleden är insmetad med Voltaren, men varje tangentnedslag känns. Korkad och beroende som man är sitter jag trots det framför datorn.

Nåväl, nu ska vi se om jag kan bidra med något vettigt idag.

Jag önskar er alla en trevlig kväll.

Alfredo Larosa

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

2 kommentarer:

wow..hoppas du blir bättre. Själv så krälar man sig fram på vägen till skolan hahah, att jag ens funderade över att cykla

hadi, Gud nej! Tänk inte ens cykel! Jag hoppas att våren snart kommer och töar bort skiten snart

Alfredo