Senaste Kommentarerna

måndag 3 januari 2011

Första arbetsdagen på året - Boring

Första arbetsdagen efter den härliga julledigheten. På kontoret var det ganska lugnt, många var fortfarande lediga. Det var stendött. Telefonen var tyst, inkorgen till mailen tom, chefen var ledig...en perfekt arbetsdag. Vi satt mest och fikade och snackade rappakalja. Jag tog en extra lång lunchrast och handlade kläder. Satt senare på kontoret och läste tidningarna på nätet.

Hittade några lustigheter som jag tänkte dela med mig av:

Man har slutat förvånas över vilken skit som svämmar över barnen i form av leksaker. Tyskarna har tagit fram en skitande tax, jag tror översättningen stämmer (Kackel Dackel) , men rätta mig om jag har fel.



Och så är det roligt att titta på fotografier som inte är stylade. Till denna bild använder jag Sean Banan's uttryck "Rumpa".

Rumpa

Det är alltid kul att se resultatet av ett arbete från personer med tummen mitt i handen. Som tex den här takfläkten! Tanken är ju att bladen ska snurra...eller?



Nej! Nu är det dags att krypa ned i sängen och få sig en törnrosasömn..

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

2 kommentarer:

förstår inte hur du avänder bloggparaden vad ska jag göra?? har registreat min blog... vad gör man för att den ska synnas?

Det är väl bara att lägga till blogg och se till att många besöker din blogg. Då kommer du uppåt i topplistan

alfredo