Senaste Kommentarerna

lördag 1 januari 2011

Köp och sälj på internet

Äntligen sover barnen och frugan tittar på Mamma Mia. Passar då på att kasta in ytterligare ett inlägg i Bloggosfären. Skulle du köpa det här vinet om du fann det på hyllan i Systembolaget? Det sägs ju att mördande reklam säljer. Jag har en polarn som är fiskeintresserad och han brukar köpa drag och annat skit på Blocket och eBay. Inte för att han behöver dem utan för att annonserna tvingar honom till ett köp.
Själv köpte jag en pall som beskrevs som "skön att sitta på" på Blocket. Detta efter att jag drabbats av något som jag trodde var hemorrojder. Detta visade sig senare vara falskt alarm.

Pall
Pallen var definitivt inte skönt då urgröpningen för pungkulorna var alldeles för små för mina italienska xxx size kulor. Och inte kan jag skicka tillbaka den heller då han jag köpte den av saknas.

Nåväl! Jag ska ge er ett tips på vägen. Svälj aldrig kondomer fyllda med kokain. Dom kommer ut på ett eller annat sätt, men jag rekommenderar inte det andra sättet...

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

0 kommentarer: