Senaste Kommentarerna

söndag 2 januari 2011

Knulla med min fru


Sent igår kväll tittade jag och min fru på Eyes Wide Shut med Tom Cruise & Nicole Kidman. Det var inte planerat utan blev bara så av en slump. Jag hade hört talas om filmen och att man skulle få se Nicole Kidman naken samt att det fanns flera eldiga sexscener. Finns det sex så vill man ju titta.

Tyvärr var det inte sexigare än någon annan film. Nakna tjejer har man ju sett förut, och visst var Nicole sexig och snygg, men det är hon ju inte ensam om. Min fru är väldigt vacker och enligt mig så är hon den sexigaste kvinnan på jorden.


Jag tyckte att filmen var irriterande med en korkad Tom Cruise som grävde sig djupare och djupare i skiten bara på grund av att hans fru hade haft en fantasi. Åhh Gud vilken mjäkig film. Inte ens de nakna brösten och buskiga fittorna kunde rädda eländet.

Efter filmen frågade min fru mig om vad jag fantiserade om. Den frågan har hon ställt flera gånger tidigare under vårat äktenskap, och jag tror att mitt svar har varit densamma varje gång. "En trekant med min fru tillsammans med en specifik vännina till henne, vi kan kalla henne för A". A är runt 40 år och är vacker. Hon har otroligt stora bröst som alltid fångar min blick. Dessutom är hon otroligt charmig och social.

Min fru skrattar varje gång jag nämner detta och lovar att ringa till A, men ännu har inget hänt. Förbaskade lögnare :)

Så var det min obligatoriska tur att ställa samma fråga till henne och jag förväntade mig samma gaggiga och romantiska historia om mig iklädd en flygkaptensuniform. Men istället hörde jag henne säga 'sex med en dvärg'. Vi skrattade båda åt hennes fantasi och försökte komma underfund med hur man skulle kunna få orgasm med en minipenis.

Eftersom det hade blivit väldigt sent föreslog jag att vi skulle gå och lägga oss, men då kontrade hon med 'Nej! Jag vill knulla'. Och jag säger aldrig nej till att knulla med den vackraste kvinnan på jorden, min fru...

Sa jag förresten att filmen var skit!

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

1 kommentarer:

Haha! När frun ställer dom frågorna försöker jag byta ämne kvickt. Vill inte döda chansen till sex

Skitbra blogg förresten
Harry