Senaste Kommentarerna

lördag 1 januari 2011

Ett nytt år med snabbisen

Gott Nytt 2011 till alla. Det tog ett tag att kliva upp ur sängen, men nu är det fixat. Baksmällan har tvingats tillbaka och alla är glada och upprymda. Barnen önskade åka pulka, så det har vi gjort och nu är hela familjen samlad efter en god lunch.

Jag har satt mig framför datorn och tänkte fylla min blogg med lite länkar till roligheter och oroligheter. Hissa eller dissa, det är upp till er. Kanske lägger jag upp en tävling som heter Snygg eller Ful som komplement till Kissies brorsa. Skicka in bilder på er så avgör jag om du är snygg eller ful. Svaret lägger jag upp på min blogg.

Tjejer som gillar handväskor kan frossa i Louis Vuitton höst/vinter kollektion.

Senaste nytt inom öl branschen är att fylla ölglasen från botten och upp. Och i USA finns redan utrustningen för detta. Nu kan du bli full 9 gånger snabbare.


Om ni fortfarande är bakis, då ska ni gå in på denna sida och testa denna coola demostration. Klicka och dra i skärmen eller justera reglagen längst upp på sidan. Häftiga effekter. Vågar du stoppa fingret i din geringssåg som är i gång? Den här killen gör det och lyckas bra med det. Vad skulle du tänka om din brevbärare skickade julkort till dig?
Och vi klagar över mycket snö i Sverige! Antagligen sista föreställning.
från Per Oscarsson. Och för er som dricker direkt ur kranen, finns nu en nyhet.

Återigen ett gott nytt år. Välkommen tillbaka för att inhämta mer humor och kraft för dagen.

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

1 kommentarer:

Ölgrejen och sågklingefilmen är de grymmaste klippen 2011, so far. Blev helt till mig. Tror jag ska byta liggställning i soffan.:-)