Senaste Kommentarerna

söndag 28 februari 2010

Praktikanter som kanonmat

Jag börjar tvivla på att Sven Otto Littorin är lämpad som arbetsmarknadsminister. I ren panik spottar han ur sig den ena dumma förslaget efter den andra och han verkar ha lämnat hjärnan hemma.

Sven-Otto Littorin
Hans senaste förslag är att använda praktikanter till vårfloden som han tror kan komma om några månader.

Översvämmning
Man blir nästan gråtfärdig när man hör alla stolliga förslag som denna getbocks-skäggige arbetsmarknadsminister kastar ur sig. Jag är ju en av dessa sk "arbetslösa" som ska drabbas av dessa "åtgärder".

Jag har inget emot att arbeta och ska förhoppningsvis finna mig en anställning, men redan nu ska jag börja protestera mot dessa paniklösningar som dagens regering slänger ur sig. Jag ska börja maila Sven-Otto Littorin och berätta vad jag tycker om hans korkade förslag. Jag ska tala om för honom att jag var "för" regeringen vid valet, men nu när jag vet hur inkompetenta dom är vill jag att de ska förlora vid nästa val.
Jag vill ha bort den okunnige tjurskallen Maud Olofsson, den religiösa fjanten och dagdrivaren Göran Hägglund samt den urbota korkade Sven-Otto Littorin.

Hur kommer det sig att när de borgerliga äntligen vinner makten så beter de sig som en gäng kacklande höns? Den enda vettiga personen är Fredrik Reinfeldt och hade han haft hår skulle det vid det här laget vara grått.

0 kommentarer: