Senaste Kommentarerna

torsdag 25 februari 2010

Linda Rosing's Agenda

Läste Linda Rosing's agenda från den 23 februari:

I morgonbitti kl:07:25 ska jag vara med i The Voice! Ni kan även se det i Kanal 5 där dom sänder direkt. Annars får ni ställa in radion på 105,9 och lyssna. Sen efter jag är klar där ska jag gästa både Rock Klassiker och Vinyl. Det kommer att bli jättekul.

Och min tanke var: Varför det?

Varför ska Linda Rosing vara med på flera olika radiokanaler. Vad gör hon för samhället, för politiken, för barnen, för världen. Det enda hon har gjort är ju att visa fittan på tv och knulla runt i Big Brother.

Men det verkar ju räcka långt i Sverige. Kanske kan vi vända oss till henne nu när Tre Kronor åkte ur OS.

2 kommentarer:

Nämen vad säger du!?!
Har inte hon en mycket framgångsrik politisk karriär bakom sig vill jag minnas!? ;)

håller med alltså -_- men sån är dagens radio, eller i alla fall the voice, dom snackar bara en massa skit och bjuder in helt onödiga personer :/