Senaste Kommentarerna

torsdag 11 februari 2010

Ny räknare

Nu har jag installerat (nja egentligen var den en polare som gjorde det) en räknare från Hitstats.com. Det ska bli intressant att kunna se med egna ögon hur många som besöker bloggen. Inte för att jag jag påstår att min blogg skulle vara den mest intellektuellaste i landet, men folk tycker faktiskt om att kolla in roliga videos och annat underhållande än att läsa amatörproffsens analyser på allt och allting. Och inte alla vill läsa om retuscherade bögars och slinkors vardag. Inte jag i-alla-fall.

Och vet ni vad. Min outfit idag är sladdringa långkalsonger och nätbrynja. Och till frukost åt jag rostade kastanjer kokade i smör. Och senare ikväll kommer jag lägga en gigantisk brakare på dass.

Over and out!

Alfredo

Självklart kommer jag att ha sex också!

0 kommentarer: