Senaste Kommentarerna

tisdag 2 februari 2010

Kommer du att få ha sex ?

Vilka idioter som finns på nätet. Så snart dom finner något som inte passar dem så anmäler dom inläggen som opassande. Jag fick en mail från Blogger om att bilden i detta inlägg var opassande. Mailet var på engelska så antagligen förstod dom inte vad som stod i bilden eftersom bildtexten var på svenska. Jag översatte bildtexten till engelska och skickade över till Bloggers support och fick beskedet att det inte alls bröt mot deras villkor.
Vad är det för människor som får moralpanik bara för att man har ordet "sex" med i texten.

Får man inte skriva "En sexkant har sex kanter" eller "Katten fick sex ungar".
Bilden och texten som fanns på denna sida var humoristisk och så långt ifrån sex som man kan komma, men trots det så blev inlägget anmäld. Inte av en men av 3 personer, möjligtvis var det samma person som anmälde tre gånger.

Samma sak hände med mitt inlägg "Att titta är tillåtet" där bilden var en lite djup urringning samt "Offentlig Sex" där man såg ett par röra sig på långt avstånd men man förstod vad de höll på med.

Fy fan vad just NI människor är trista. Det finns tonvis med porrsidor som sprider illegala bilder men det bryr ni er inte om, bara ni får jävlas med hederliga bloggare som håller sin inom lagens ramar...

Fy skäms på er...

Den 14 februari är det Alla hjärtans dag och många killar är djupt bekymrade. Om du nyss blivit ihop med en tjej kan du inte köra för hårt, för då springer hon sin väg.
Har du däremot kilat stadigt men ett fruntimmer under en längre tid så kan din snålhet spela dig ett spratt.

Jag har fördjupat mig på det viktigaste under denna dag "Sex" och genom vetenskapliga studier har jag kommit fram till denna karta.

0 kommentarer: