Senaste Kommentarerna

söndag 14 februari 2010

Masturbera Mera

Den senaste trenden på Internet och Facebook är att tjejer lägger ut videoklipp på sig själva när de masturberar. Vad vitsen är med detta har jag inte ännu kommit på. En tjej som jag känner påstod att det bara "var en kul grej".

Flicka masturberar med dildo

Min fru blev riktigt arg på mig när hon trodde att en av våra bekanta hade gjort en sådan video till mig, men det lugnade sig när hon insåg att jag ej var inblandad överhuvudtaget.

Har någon av er skapat en egen sex video? Och vad var syftet med detta?

Klicka på läs mer om ni vill se en masturbations-film! Tyvärr grabbar inget sex denna gång heller :)

2 kommentarer:

sjukt säger jag, haha!!

Jag gillar din blogg och läser varje dag även om jag inte alltid kommenterar...

Själv är jag mest chockad hur min blogg kan fortsätta öka så snabbt, okej, jag är ju ingen storbloggare men det är stort för mig, hihi....Vore kul om du ville dela med dig av dina bästa tips för hur man får ut sin blogg till så många som möjligt? Jag är övertygad om att JÄTTEMÅNGA skulle gilla min blogg bara de hittade till den.
Massa kramar från mig!

Hej Erica!
Många verkar inte orka skriva en kommentar men det stör mig inte. Rätt så många verkar trots allt besöka min blogg så något gillar de i-alla-fall.

Och "tips" vet jag inte om jag är rätt person att fråga om. Skriv mycket och pinga ofta. Och skriver man om mode så ska man försöka sno fjortisarna från Kissie :)

Tips 1:
Kommentera på andras bloggar. Då får du automatiskt en länk från den sidan till din blogg. Din "Pagerank" ökar vilket leder till att din blogg kommer högre upp på sökmotorernas resultat = fler besökare som hittar till dig.

Alfredo