Senaste Kommentarerna

söndag 6 februari 2011

Skrattretande

Jag läste nyss ett mail som jag fått ifrån en svensk online butik som saluför moderiktiga kläder för kvinnor. Dom vill gärna att jag registrerar mig på deras sida och länkar till dem. För det får jag vara med om att dela på en pengapott varje vecka. Potten fördelas proportionellt bland bloggarna och baseras på unika besök. Därefter har de gjort en kalkyl på hur mycket jag skulle kunna tjäna på detta, och det blev några tusenlappar i månaden. Men det som gjorde mig förvånad var att de hade dividerat mina unika besök per dag med 100. Deras förklaring var att eftersom jag inte skrev så mycket om mode skulle det vara orättvist mot de andra bloggarna som gjorde just detta.

Skrattretande! Ha ha ha!

Om de hade gjort lite enkel research skulle de se att jag finns registrerad på deras sida. Dessutom finns här en länk till dem. Däremot är jag inte intresserad av att fylla sidan med reklam, och jag kan vara utan pengarna också. Pengarna behöver Kissie och Foki för att bekosta sina bröstförstoringar/blygdläppsoperationer.

Jösses! Jag tjänar mina pengar genom hederligt kroppsarbete...

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

0 kommentarer: