Senaste Kommentarerna

måndag 21 februari 2011

Jag älskar bakverk

Jag har en svaghet och den heter BAKVERK. Det är inte bara en svaghet, jag är helt besatt i bakverk. Jag inte enbart äter bakverk, utan jag har faktiskt blivit riktigt duktig på att baka dessa läckerheter. Idag fick jag hem kokboken The Pastry Queen: Royally Good Recipes from the Texas Hill Country's Rather Sweet Bakery & Cafe som jag beställde från amazon.com och jag har bläddrat igenom boken ett antal gånger. Till helgen blir det baka av. Barnen har redan pekat ut allt som de vill provsmaka och det var i grunden allt som fanns i boken. Och även min fru väntar med spänning på helgens smakprover.

Kan jag få locka med några bilder ur boken ?

Bakverk Bakverk Bakverk Bakverk Bakverk Bakverk Bakverk
Åhh Gud, det här är bättre än sex...nja kanske inte...

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

0 kommentarer: