Senaste Kommentarerna

onsdag 2 februari 2011

Korrupt blogg-design

Plötsligt så händer det. Har ni hört den förut? Ofta är detta förknippat med något positivt, men för mig blev det tvärtom.
Plötsligt hände något med min blogg design och alla menyer på höger sida, hamnade i botten.

Jag har inte ändrat i html-koden, jag har inte lagt till några widgets, jag har inte lagt till något alls förutom mina blogg-inlägg. Det är fruktansvärt irriterande att jag inte kan göra något åt detta.

Snurrigt värre!

snurrigt
Nåväl! Jag får titta igenom html koden på nytt och kika igenom de senaste inläggen för att se om det smygit sig in råttor i koden. Går inte det får jag väl be någon duktig webdesigner gå igenom sidan. Förhoppningsvis kan sidan restaureras till ursprunglig design inom sex veckor.

Var finns Gud nu när man behöver honom? Typiskt!

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

0 kommentarer: