Senaste Kommentarerna

fredag 22 januari 2010

Ungdomar då och nu

Min dotter ska på skoldisco och jag kan inte bli annat än orolig när jag ser bilder som denna. Barn i grundskolan ska inte klämma varandras rumpor på dansgolvet.

Skoldans
När jag var 10 år stod vi mest och hängde vid en vägg och killarna knuffade på varandra till det var dags att åka hem. Och inte lyckades vi dansa men någon tjej heller, trots att dom drog i oss.

Vilken skillnad mellan barn från då till nu. Vad var det som hände? Vi kan ju inte skylla allt på Internet.

2 kommentarer:

omg..det är ju för hemskt D: det är mest omgivnignen som gör att barnen gör som de gör, liksom media och ungdomar o allt :'/ och internet såklart

Man blir ju riktigt orolig.
Ungdomar idag vill bli vuxna snabbt och anammar våran klädsel och vårat sätt. Dom tycker att dom ör för feta trots att dom är helt normala och friska.
Jag hoppas att vi inte förstör en hel generation!

Alfredo