Senaste Kommentarerna

tisdag 26 januari 2010

Bilar och Brudar

Jag är rätt så dålig på bilar. Om jag ska köpa en bil behöver jag mer information än antalet hästkrafter, acceleration, airbags, SIPS och allt det där. Jag behöver en snygg tjej som står bredvid bilen alternativt som ålar sig sexigt mot motorhuven. Först då vet jag om bilen passar mig eller inte. Sex säljer!

Bilar och Brudar 01
Bilar och Brudar 02
Bilar och Brudar 03
Bilar och Brudar 04
Bilar och Brudar 05
Bilar och Brudar 06
Bilar och Brudar 07
Bilar och Brudar 08
Bilar och Brudar 09
Bilar och Brudar 10
Bilar och Brudar 11

Saken är biff. Jag köper den!

2 kommentarer:

Hahahh typiskt det manliga könet xD
Jag skulle dock inte ens komma nära och visa intresse för bilden om en halvnaken kvinna stod och gned sig vid den hahahh.

Åh Jo! Det skulle du visst haidi :)