Senaste Kommentarerna

lördag 23 januari 2010

Magnus Bråth mediakåta inlägg naken och barbacka

Detta inlägg är redigerad 2010-01-24 och detta med hänsyn till Magnus Bråth. Tyvärr kan jag inte ändra rubriken.

Igår kastade jag in en skitpost och hänvisade till en bloggare Magnus Bråth. Han besökte min blogg och blev upprörd och det kan jag förstå. Tanken var att jag tänkte locka hit x antal besökare genom att kasta in en hel rad meningslösa ord (150 st totalt).

Magnus tyckte att jag var bottenskrapet av alla skitbloggar, och det kanske han har rätt i. Hur som helst så var inte syftet att reta upp Magnus Bråth som dessutom har en betydligt trevligare blogg än min.

Till dig Magnus. Ber om ursäkt för min taffliga uppträdande! Hoppas att du kommer över det inom snar framtid!

Alfredo Larosa

6 kommentarer:

Blanda inte in mig i ditt slaskande.

Glöm det grabben. Du är "deep in the shit" inblandad i slaskandet i bloggosfären. Alla dessa idéer om hur man syns och finns, resulterar i en moln av skitbloggar (likt min) som poppar upp där man minst anar det.

Operation sabba internet har just börjat!

Alfredo

Du är bottenskrapet och jag har inga problem med att se till att alla känner till det.

Stort tack för ändringen.

På wordpress kan man ändra även rubriken i efterhand också. Där är det inget problem.