Senaste Kommentarerna

lördag 2 januari 2010

2009 i Bilder

Den här inlägget innehåller 58 stycken bilder tagna under 2009. Bilderna kommer från tidningen "Denver Post" och är både vackra och skrämmande, men de visar våran planet Jorden och människorna som lever där.

Hur ska jag kunna skydda mina barn


Klicka på läs mer för att se resterande bilder!

Farväl bröder systrar och föräldrar Vi vann Jag älskar Barack Obama Jag förlorade allt Var fan är min båt Bombat och klart I väntan på Godot Är allt till sin belåtenhet Jag kanske ska vänta med badet ändå Huset stod ju här igår Cowboys är heterosexuella Jag är fet lat och tattuerad Var la jag majsmjölet Vi sörjer Michael Jackson Ta skydd för elden Jag har så ont i nacken Svettet lackar Vem av er är Khadaffi Högt upp i det blå Möte med döden Vart tog solen vägen Förbannade regn Vilken liten snopp han har Äntligen får jag ha sex Ballong på ballongen Tiger Woods famlar i mörkret Larmcentralen! Vart brinner det Är ni inte klara snart Kasta loss Kapten Fy vad elakt Vad yr i skallen jag blir Pirater blir uppfiskade När kommer pappa hem Jag heter Barack Obama Vad i helvete Fuskbygge Vart tog vattnet vägen Snurrigt värre Snygg frisyr bruden Fjärils Alm Skit! Vi sitter fast Var parkerade jag bilen nu igen Vapenlager Nej jag vill inte stå i centrum Får man inte ens skita i fred Jorden Mitt hem Jag har fått tomater i ögonen Högtflygande drömmar Dödstrött Titta inte ner Jag kan inte simma Du hade ju fixat avloppet sa du Hej mamma! Vi förlorade Utpekad Vi missade att betala pappas begravning Fyrverkerier Mitt i prick

0 kommentarer: