Senaste Kommentarerna

onsdag 23 november 2011

Sexiga amatör brudar skakar rumpa

Låt mig få fortsätta på temat sexiga amatör brudar - för det finns så många av dem ute på nätet. Och dom gör vad dom kan för att få uppmärksamhet. Jag såg ett program med Perez Hilton och han gav tips till tonåriga tjejer hur de kunde bli kända. Han sa att antingen ska man dejta en kändis eller så ska man visa sin vagina.

På youtube kan man finna många sexiga videos som gjorts av tjejer som vill visa sina kunskaper. Själv finner jag dem... sexiga och inget mer. Men säg den man som tittar bort när en tjej skakar rumpan...











snabbisen - din snabbaste väg till lycka

2 kommentarer:

vilken tur för dig att youtube finns då. själv tyckte jag att tjejen i första videon var skaplig. hon var sensuell och sexig. dom andra tjejerna var vulgära och vulgär är fult. tycker jag.

Angelica

Du vet Angelica, att vi män har en tendens att tycka tjejer är sexiga även om benämningen borde vara vulgära. Men det är så vi män är :)

Alfredo