Senaste Kommentarerna

fredag 18 november 2011

Kändisskvaller från Hollywood

Även om Justin Bieber och Selena Gomez skulle bestämma sig för att separera behöver de aldrig lämna varandra. På Madame Tussauds i New York har nu Selena Gomez förärats med en vaxdocka och placerats bredvid sin älskling Justin Bieber's vaxkopia.

Selena Gomez och Justin Bieber

Demi Moore meddelade i torsdags att avslutar äktenskapet med Ashton Kutcher - den nya stjärnan i tv-serien Two and a Half Men.

Demi Moore och Ashton Kutcher
Demi Moore: "Det är med stor sorg och tyngd hjärta som jag har beslutat att avsluta min 6 år långa äktenskap med Ashton. Som kvinna, mamma och fru finns det värden och löften som jag håller heligt, och det är i denna anda som jag bestämt mig för att gå vidare i livet. Det är en ansträngd period för mig och min familj, därför ber jag om samma medkänsla och integritet som ni skulle ge till alla andra som går igenom samma situation."

Strax efter att Demi Moore släppt nyheten kastade sig Ashton Kutcher framför datorn och twittrade:

TwitterÄnnu ett exempel på en man som låter kuken sköta tänkandet.

En annan kändis som verkar fått kortslutning i hjärnan är Madonna - eller ska vi kalla henne den heliga madonnan...

Madonna
Det var inte länge sedan hon förolämpade en beundrare som gav henne blommor. I måndags var det dags igen! På filmfestivalen i Toronto bad hon personalen att undvika ögonkontakt med henne och istället fick de vända sig om och stirra mot en vägg varje gång de passerade henne.

Är det någon mer än jag som tycker att Madonna passerat gränsen för vad som kan räknas som psykiskt stabil?

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

0 kommentarer: