Senaste Kommentarerna

lördag 19 november 2011

En underbar höstdag

Vilket underbart väder vi har haft nu under hösten. Lagom kallt och snöfritt. Vi är nu och hälsar på vänner och i morse tog vi en underbar morgonpromenad tillsammans. I goda vänners lag känner man sig stolt och kan slappna av. Man har högt i tak och man njuter av livet. Vi har planerat att vi alla ska åka till fjällen för att åka skidor tillsammans och nu försöker vi komma överens om datum som vi ska begära ledighet för.

Vad underbart det är att ha så många goda vänner. Det unnar jag alla!

Nedan kan ni se bilder på våran utflykt. Tyvärr finns jag inte med på fotona eftersom jag stod bakom kameran.

Höstpromenad 01 Höstpromenad 02 Höstpromenad 03 Höstpromenad 04 Höstpromenad 05 Höstpromenad 06 Höstpromenad 07 Höstpromenad 08 Höstpromenad 09 Höstpromenad 10 Höstpromenad 11 Höstpromenad 12 Höstpromenad 13 Höstpromenad 14 Höstpromenad 15 Höstpromenad 16 Höstpromenad 17 Höstpromenad 18 Höstpromenad 19 Höstpromenad 20 Höstpromenad 21 Höstpromenad 22 Höstpromenad 23 Höstpromenad 24 Höstpromenad 25

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

3 kommentarer:

Ljuvligt vackert. Hoppas att ni får fortsatt trevligt idag.

Hälningar

Margaretha Maggan Larsson

Familj och vänner är helt klart ett måste för att orka leva livet. Det ser ut som att ni har haft det kul Alfredo. Hälsa tjejerna att vi ses om några dagar. Jag ringer er.

Varma hälsningar från Drutten

Vilken varm och kärleksfull inlägg, och vilka fina bilder. Jag är glad för din skull Alfredo. Nu känner jag för att starta en egen blogg där jag kan skriva om min vardag.

Varma hälsningar och kramar
Petra Granqvist