Senaste Kommentarerna

söndag 26 december 2010

Tantsnusk

Idag finns det mycket att klaga över. Jag vaknade i morse och var ordentligt förkyld. Det var jag inte igår när jag lade mig. Kanske avr det all sprit som jag förtärde som bröt ner immunförsvaret. Nåväl, jag fick hålla igång trots huvudvärk och barnskrik runtomkring mig.
Sedan kom nästa bakslag. Min browser Mozilla Firefox hänger sig titt som tätt. Jag måste trycka på Ctrl Alt Delete för att avbryta med följd att allt jag skrivit måste skrivas om. Hur kul är det på en skala mellan 1 - 10?
Nu ligger ungarna och sover och frugan tittar på Marie Antoinette på SVT2. Fy vad jag hatar kostymfilmer, jag blir illamående. Nja, kanske gör förkylningen sitt också.

Jag kikade på videos på Vimeo och tänkte visa ett klipp som jag gillade:


Ja, ni förstår nog varför jag gillad det, men eftersom jag är för jämlikhet och tänker på mina kvinnliga läsare så har jag givetvis något för er också.

Njut av detta tantsnusk:



Dåså, nu när jag har behagat alla könen kan jag tryggt gå och lägga mig och hoppas på att förkylningen försvunnit lika snabbt som den dök upp.

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

0 kommentarer: