Senaste Kommentarerna

torsdag 16 december 2010

Jag mår illa

Jag var på Pizza Planeten och köpte mig en pizza bolognese men fick en chock när jag kom hem och öppnade locket. Ett helt hav av smält ost svällde ut över bredderna.

Pizza
Köttfärssåsen kunde man bara ana under mattan av ost. Hur ska det nu gå med min figur. Jag som tänkte lägga ut nakenbilder på mig själv och förvandla denna blogg till en sexblogg. Nja! Sexet får vi nog lägga på hyllan ett tag, för jag vräkte i mig hela pizzan och nu, 1 timma senare, mår jag illa.

Nu sitter jag och slösurfar för att se om någon skriver något intressant.

Kissie flirtar med sin brorsa Peter, undrar om dom får ihop det?


Kenza är i Barcelona för att spela in ett avsnitt av "Gangbang på stranden" där kåta spanjacker får gå loss på henne mot att de klickar på annonserna på hennes hemsida.

Kenza
Foki avslöjar sina favorittips till sina 12 åriga läsare.

Foki

Nja! Jag går över och läser på Bloggportalen att Gustaf Fridolin vill göra comeback och att Försäkringskassan har blivit effektivare.

Bra då är den här dagen fulländad! Jag kan nu ta livet av mig själv...


snabbisen - din snabbaste väg till lycka

0 kommentarer: