Senaste Kommentarerna

tisdag 28 december 2010

Brev till mina läsare

Kära läsare!

Tack för era mail, jag läser dem alla, men det betyder inte att jag besvarar alla. Tack för alla mail med inbjudningar till jippon och erbjudanden på godiebags, men innan ni skickar inbjudan och erbjudanden om gåvor skulle det vara bra om ni tog er tid och tittade igenom några inlägg i bloggen.
Då skulle ni märka att jag inte är så intresserad av att få manikyr, smink, permanentat hår och allt annat som tjejer kan vara intresserad av.

Till er som sysslar med poker vill jag meddela att jag ej länkar till sådana sidor. Möjligtvis är det mest killar som besöker min blogg, men snabbisen är så långt ifrån poker man kan komma.

Och till er som tror att detta är en sexblogg: Har ni besökt en sexblogg tidigare. Snälla! Ta fram en sexblogg och jämför sedan denna med snabbisen. Om ni därefter fortfarande hävdar att snabbisen är en sexblogg, då saknar ni förmodligen intellektuell förmåga och borde få stämpeln "lågbegåvad" samt bli påtvingad en förmyndare.

Hälsningar
Alfredo Larosa

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

0 kommentarer: