Senaste Kommentarerna

lördag 15 oktober 2011

Vad söker ni efter egentligen ?

Google har en suverän statistik över vilka sökord som leder in besökare på min blogg. Jag är imponerad över alla sökorden som leder in till snabbisen. De flesta som kommer in på snabbisen gör det genom bokmärken, dvs går in direkt på bloggen. Den näst största gruppen söker efter "snabbisen" på Google (varför inte sätta ett bokmärke direkt?). Tredje gruppen söker på Google och har relativt hyfsade sökfraser. Fjärde gruppen söker på allt som har med sex att göra, några av de sökord de använder är: snygga tjejer klär av sig, gravid, sexiga tjejer, brudar, amatör, sexiga tjejer på bilddagboken, naken, tjejer som klär av sig helt, tim vrågård, Therese Johansson Rojo, sexblogg, sexiga tjejer på facebook. Minst kommer från Bloggportalen.se, vilket inte känns konstigt eftersom de mest flitiga användarna där bloggar om politik och de inte anser att en vanlig människa (som mig) ska skriva om just politik. Politikerbloggare läser andra politikerbloggar och håller ihop. Eliten bryr sig inte om vad gräsrötterna tycker och tänker.

Men strunt i det. Jag fick ett mail härom dagen med ett önskemål att jag skulle fortsätta posta snygga tjejer på min blogg, så här kommer ett gäng sötnosar!


snabbisen - din snabbaste väg till lycka

6 kommentarer:

Wazzup. Fin blogg du har. Kan du länka till min blogg är du snäll.

Hej Erika, tack för det. För att jag ska länka så behöver det finnas någon typ av intressant fakta/uppgift/inlägg, men jag kan inte hitta något sådant på din blogg.

Skriv något som kan intressera den stora massan så kanske jag länkar till dig i framtiden.

Alfredo Larosa

porr är det enda man söker på internet. internet är porrens befrielse. inte gör man väl seriösa ting nätet?

släpp loss porren

/Mange

förresten så har du en av de bättre bloggarna Alfredo. det är alltid lika intressant att komma in här, men mer brudar skadar inte.

/Mange

Alfredo, hittade inga bättre bilder än de här. Och jag vill väl inte påstå att porrsurfare diggar din blogg. Finns väl inget för dom att finna här.

Själv diggar jag dig stenhårt, men hitta bättre bilder till nästa gång <3 Linnéa

Linné, om jag lägger upp mer vågade bilder än de jag la ut så skulle denna blogg försvinna. Förresten så gillar jag de mer sensuella och erotiska bilderna än de mer vulgära sorterna.

Men jag ska se vad jag kan göra.

Alfredo