Senaste Kommentarerna

måndag 31 oktober 2011

Badrum Design a la Kvinna

Gud, idag känns det som jag klagar och gnäller på allt. Men what the hell - bara kör på.

Nu ska jag tala om vårat badrum! Jag har påtalat för min fru att jag inte har några som helst feminina sidor och att jag inte har blivit tillräckligt bögig ännu för att tycka om vårat badrum. Hon designade den för ett halvår sedan när jag var på resa och väl hemma blev jag överraskad av denna syn.

Badrum Design 01 Badrum Design 02 Badrum Design 03 Badrum Design 04Varje gång jag kliver in i badrummet får jag en obehaglig känsla. Och nämner jag för min fru att jag kommer att ta mig ett bad - tänder hon stearinljus och förbereder allting för mig. Jag vet - hon är underbar min fru - men jag blir frustrerad av allt detta. Det vet hon om men tror att jag kommer att vänja mig. Men det är som att säga att sinom tid kommer jag att bli bög - och det kommer ALDRIG att ske! Gud bevars!


snabbisen - din snabbaste väg till lycka

2 kommentarer:

Men varför skulle man behöva vara bög för att uppskatta detta. Det ser ju riktigt mysigt ut. Jag tycker att du ska slappna av och njuta i ditt badrum efter träningspasset i gymmet.

Sandra Johansson :)

Jag blir verkligen stressad av badrummet. Ett badrum ska vara vad den är avsedd till och inte möblerad som ett vardagsrum.
Jag får väl bygga mig ett eget badrum som jag kan hålla enkelt.

Alfredo