Senaste Kommentarerna

onsdag 12 oktober 2011

2:a på Bloggportalens topplista

I början var mitt syfte med bloggen att skriva om mig själv. Insåg tidigt att det kanske inte var en bra idé eftersom mitt liv var lika innehållslös som många andra toppbloggares. Varför skriva om vad man äter till lunch och vilka kalsonger man har på sig. Nej! Istället skriver jag om det jag gillar för stunden.

Det som gjorde det extra kul var när jag såg den här listan på bloggportalen.se. Jag ligger på 2:a plats i listan över de mest besökta privata bloggarna i Örebro.


Nog visste jag att jag har relativt många unika besökare men att jag var 2:a i listan var överraskande. Kul!
Det som skulle kunna göra det mer kuligare är om besökarna lämnade någon typ av kommentar (och då helst utan några främlingsfientliga inslag). En tjej mailade mig och berättade att jag måste lotta ut en gåva för att folk ska lämna kommentarer. Men vad ska jag lotta ut? Kanske ska jag lotta ut mig själv som en date för en kväll.

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

0 kommentarer: