Senaste Kommentarerna

söndag 9 oktober 2011

Landskap

Idag har varit en underbar dag. Visserligen var det lite kyligt ute, men otroligt vackert väder. Tog med barnen ut i naturen och till Hjälmaren där vi fiskade och ordnade en trevlig picnic. Tyvärr fick vi ingen fisk, men det gjorde inget, vi hade trevlig trots det. Och idag tänkte jag skippa de tråkiga nyheterna om Håkan Juholt, det får de nördiga politikerbloggarna skriva om. Jag märker att när jag skriver om politik så sjunker besöksiffrorna dramatiskt. Det säger en den om politik. Idag har jag ca 1000 unika besökare vilket kan anses dåligt, men jag får riktigt dålig feedback på kommentarsfälten. Inte ens nazisterna skriver hatfulla/hotfulla kommentarer längre (haha). Nåväl, mindre politik och mer humor, det verkar vara mitt öde. Kolla in den här underbara landskapsporträttet, man blir ju salig!


snabbisen - din snabbaste väg till lycka

0 kommentarer: