Senaste Kommentarerna

fredag 11 juni 2010

Samsung 3D Spel

Idag var jag på Media Markt som har etablerat sig i Mariebergs Köpcentrum i Örebro. Dom gjorde det storslaget med mycket låga priser och Elgiganten svarade med att nylansera en större butik för att ta upp kampen med dom. Men jag tycker att Media Markt redan har vunnit. De har ett enormt utbud och har låga priser.

Jag strövade runt i butiken, inte för att jag var i behov av något, och såg en Samsung 3D TV. Till tv:n fanns det polariserade glasögon som skulle ge bilden ett djup. Men hur jag än vände och vred på glasögonen så fick jag ingen aha-upplevelse.

Visst fick bilden en aning mer djup, men det var inget speciellt. Jag tyckte att bilden såg lika djup ut med som utan glasögon. Jag kanske har brytningsfel, vad vet jag.

Ju fler som provade tv:n desto mer övertygad blev jag om att jag inte var ensam om upplevelsen. En efter en uttryckte smått förvirrat att de inte märkte någon skillnad, förutom en jättetjock kille som blev utom sig av bilden.
Han hördes över hela butiken då han med din brummande stämma uttryckte sin beundran "Wow, vad coolt, wow"

Samsung försöker nu marknadsföra sin 3D TV storslaget och har på Youtube lagt upp ett spel där man kan vinna just en 3D TV.

Vill ni prova den så finns den här!

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

0 kommentarer: