Senaste Kommentarerna

lördag 19 juni 2010

Nu får det vara nog

Jäkla skitväder. Jag och polarna satt ute på Harry's och tog några öl då regnet började ösa ned. Våra försök att ta oss in under tak misslyckades fatalt då det var tjocksmockt med andra ölande kommuninvånare. Så vi begav oss hem till mig och zappade mellan kanalerna. Vi insåg att vi bara hade att välja mellan Kronprinsessans bröllop eller Kronprinsessans bröllop.

Victoria och Daniel
Nu har polarna gått och det är fortfarande Kronprinsessans bröllop. Min fru sitter som klistrad framför tv:n och glor. Jag förstår inte vad som är så intressant?
Hur mycket orkar man se egentligen. Det mest löjligaste måste nog ha varit SVT:s sändning där man i direktsändning fick se när Victoria och Daniel kom ur ur kyrkan efter vigsel, och sekunderna senare fick man se en repris av händelsen.

Va! Vad fan är det som händer? Hur många dagar kommer dom att älta detta? Kommer man att få se annat än repriser av bröllopet?

Missförstå mig inte, jag gillar kungaparet och barnen men jag känner dom inte. Dom är inte mina vänner. Jag är inte bjuden på Kronprinsessans bröllop. Och jag vill inte se bröllopet på varenda kanal.

Jag mår illa! Nu får det vara nog!

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

0 kommentarer: