Senaste Kommentarerna

söndag 6 juni 2010

Mone för män = Mode för fikusar

Vad händer men denna värld? Man vänder ryggen till och vips så har fikusarna tagit över modevärlden. Och fikusarna vill att alla män ska se ut som fikusar.
Kolla in dessa plag ur "Men and Sequins" by Jie Pi.

Vem i helvete vill se ut som en likblek pajas iklädd plast och paljetter? Möjligvis en fikus som vill bli jagad och påsatt av en babian.


Nä fy fan för fikusmode. Fashion for men är ett stort skämt.

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

4 kommentarer:

Men liiite spännande är det? :-)

hahahah håller med. jävla bögmode...

Nja Johannes! (ha ha)
Jag tror att jag, som aldrig sytt, kan tråckla ihop bättre plagg med uttjänta gardiner och tvättsvampar.

Jag håller mig nog till gammal ,hederlig och klassisk mode för män.

Tråkigt? Måhända, men jag är ju en man.

Alfredo

Fler killar borde vara bögar! (förhoppningsvis ökar oddsen ban tjejerna för oss hetrokillar ) ;-)