Senaste Kommentarerna

onsdag 30 december 2009

snabbisen på Bubbleroom

Jag registrerade min blogg på topplistan på Bubbleroom igår och är nu på 17 plats. 3500 besökare tills nu kan väl antas vara bra. Men knappt någon kommenterar mina inlägg. Förmodligen för att det inte finns så mycket att kommentera.

Bubbleroom

Men jag har långt kvar till dessa proffsbloggare! Möjligtvis kan jag få några extra läsare om jag tar på mig en golvmopp och kallar mig för "Kissnödig". Eller så utför jag en plastikoperation för att försöka bli lika gullig som Anchisa (Foki). Men en sak är säkert. Jag tänker inte bli homosexuell, där går gränsen. Gaybloggandet överlåter jag till Amir Akrouti.

Topplista


Men om jag fick bestämma så vore jag nog den mest lämpliga som förebild för alla som läser bloggar. Jag är snygg, jag är sexig, jag är belevad, jag stavar aldrig fel i min blogg, jag kan mode (vad som är inne/ute) och jag är väldigt ödmjuk!

Visst! Jag glömde bort att nämna att jag kan allt!

Men det är en sak jag inte förstår! Varifrån kommer alla ni som läser min blogg?

Pingat hos Intressant.
Läs även andra bloggares åsikter om: , , , .

0 kommentarer: