Senaste Kommentarerna

torsdag 10 december 2009

Liza Minelli - Sexuella Trakasserier

Läste om att Liza Minnelli's chaufför M'Hammed Soumayah hade stämt henne på 100 miljoner dollar år 2004, där han anklagade henne att ha tvingat honom att slicka hennes fitta.

M'Hammed menade att hon inte bara trakasserade honom sexuellt, hon hade även som ovana att spottat på honom när hon var full

Liza Minelli

M'Hammed Soumayah vittnar vidare om att Liza Minelli hotat att sparka honom om han inte torkade bort spottet, gned in det på hennes mus och gjorde det skönt för henne.

Man kan läsa i the New York Post att parterna nu har gjort upp om en hemlig summa, men herregud!

Jag kan se det framför mig när Liza nyper sig på bröstvårtorna och spottar M'Hammed i ansiktet samtidigt som hon skriker åt honom att slicka hennes fitta!

Men hallå, vem släckte ljuset? Va! Jag kan inte se...jag kan inte se...jag är blind...

Ja så sjukt kan det vara hos snabbisen.blogspot.com

0 kommentarer: