Senaste Kommentarerna

lördag 12 december 2009

Scoop: En dag med Gaybloggen

Idag fick jag ett scoop som jag sent kommer att glömma. Jag fick en dag med Gaybloggen 's mäktiga ledare Amir Akrouti och ni ska få följa med bakom kulisserna kära läsare.

Kl 14.00:
Amir vaknar och men har svårt att mjuka upp sina stela läppar. Det visade sig att kliniken han besökte i Uppsala inte använde Botox i sprutan utan kamelsperma.



Kl 14.45:
Kissie kommer på besök. Hon har sminkat sig själv och är inte riktigt nöjd med ögonfransarna. Amir klappar henne på huvudet och försäkrar henne om att hon är vacker. Nu är Kissie nöjd!



Kl 15.05:
Amirs bröder Drago och Draga kommer på besök och vill visa upp sin senaste gangsta-moves. De knixar med fingrarna och böjer på knäna.
Kissie applåderar och tycker det är fantastiskt coolt. Amir försöker fortfarande mjuka upp sina läppar.



Kl 18.36:
Amirs mamma och farbröder kommer förbi och dansar en speciell folkdans från hemlandet. Det ska bringa lycka och skydda Amir från det onda ögat. Nu är Amir redo att ge sig ut till Cafe Opera.



Kl 19.00:
Amirs pappa som till dagen bär lätt maskara uppmanar honom att inte gå in på tjejernas toalett, hur naturligt det än verkar. Världen är inte redo för det ännu.



Kl 19:05:
Min dag hos Amir är till ända och jag får återigen återvända till mitt trista liv i förorten. Men sent ska jag glömma det glamorösa liv som jag fått beskåda.

Tack Amir.

0 kommentarer: