Senaste Kommentarerna

fredag 11 december 2009

Hulk Hogan - Patetiska liv utanför ringen

Idag stannade jag hemma från jobbet då jag har huvudvärk, snuva, eländig hosta, ont i halsmandlarna, ont i lederna. Ja ni förstår vartåt det drar.
Jag har influensan, men inte svininfluensan.
Min dotter fick också stanna hemma då jag inte orkade ta henne till dagis.
Det blev en masssa Bolibompa på TV och när dottern somnade zappade jag mellan kanalerna och fick se en reality såpa med Hulk Hogan.

Det var pinsamt att de denna en gång så stora kändis/idrottsman sukta efter uppmärksamhet. Han var gammal, slö och långsam men försökte att leva upp till sitt forna jag.

Jag minn när jag var yngre och fick kabelteve hemma. Då kunde man se Wrestlemania och Hulk Hogan var min största favorit. Han borde ha lagt av när han var på toppen.

Såg sedan att han skrivit en autobiografi Mitt liv utanför ringen (My Life Outside The Ring).

Hulk Hogan

Ja det gäller att klämma ut så många kronor som möjligt ur sin karriär innan man blir an avdankad föredetting...

Här är ett klipp ur filmen Gremlins 2 där han hade en liten biroll.

0 kommentarer: