Senaste Kommentarerna

söndag 9 maj 2010

Sexblogg eller tonårsblogg

Dessie eller Desirée Nilsson som hon heter har en av Sveriges största bloggar och jag har inte en chans att nå hennes besökssiffror även om jag slår på stort. Hon använder sex , bröst och slampighet som drivmedel och lyckas mycket bra med det. Att anspela på sex är lönande, och att vara blond ung och sexig är en fördel.

Men hur mycket tjänar hon på denna sex-anspelning. 1000 Kr 10000kr och är det värt det. Här är några av bilderna som hon lagt ut på sin blogg (länkad via hennes blogg).

Desirée Nilsson 01 Desirée Nilsson 02 Desirée Nilsson 03 Desirée Nilsson 04 Desirée Nilsson 05 Desirée Nilsson 06 Desirée Nilsson 07 Desirée Nilsson 08 Desirée Nilsson 09 Desirée Nilsson 10 Desirée Nilsson 11 Desirée Nilsson 12 Desirée Nilsson 13 Desirée Nilsson 14 Desirée Nilsson 15 Desirée Nilsson 16 Desirée Nilsson 17 Desirée Nilsson 18 Desirée Nilsson 19 Desirée Nilsson 20 Desirée Nilsson 21 Desirée Nilsson 22 Desirée Nilsson 23 Desirée Nilsson 24 Desirée Nilsson 25 Desirée Nilsson 26 Desirée Nilsson 27 Desirée Nilsson 28 Desirée Nilsson 29 Desirée Nilsson 30 Desirée Nilsson 31 Desirée Nilsson 32 Desirée Nilsson 33 Desirée Nilsson 34 Desirée Nilsson 35


snabbisen - din snabbaste väg till lycka

4 kommentarer:

jo trashigt värre..men så blir det när föräldrarna skiter i en :/

Som tidigare. inte min typ. och för att citera dig så tycker jag personligen nog att hon är lite rälig

sexigt värre ;)adda mig på msn vetja panaj@hot.se

nästan så man inte vet om man ska skratta eller gråta, to be honest. Förstår inte varför man håller på sådär :O