Senaste Kommentarerna

lördag 22 maj 2010

17000 besöker idag

17000 besökare idag. Så något bra tycks man ju göra för att få så många besökare.
Tack för det. Om ni nu alla skänker 1 krona per skalle så kan jag ju blir skapligt rik på det här. Nähe, det vill ni inte göra.
Ja ja, då får jag väl fortsätta och gneta vidare.

Tack för att ni hälsar på här, det känns riktigt kul.

Pst! Maria jag vet att du också läser min blogg fast du hävdar att du inte gör det, koden är 8806.

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

6 kommentarer:

fattar inte varför vissa får så sjukt många besökare. eller rättare sagt varför jag inte får några.

skriver jag en kommentar så kanske jag kan snylta några besökare :-P

EN FRÅGA: oskuld kallas du utan sex i livet..
vad kallas du utan kärlek?

NYHETER OM EN :
~~TOPP TITEL SOM GÅTT HEM: GLASS koppling till människor.
kille- isglass – avsugs | tjej- mjukglass- slickas!

IDAG: DU SUGER INTE - sikta mot toppen , och gå inte ner! DU DUGER! -not-sucking / un-sucking/av-sucking/av-sug - vad bra dvs!

NÅGRA ÄMNEN: vad böjer man bananerna - bananen är inte styyv :o | ät gul snö - norrlands guld, 3 kant med en flaska - gå inte emot din läggning | kungafolk behöver choklad till smeket efter bröllopet! osv.

VEM ÄR DETTA? FEEA;
sprallig glad flikka med många vardagliga tankar o hypoteser som vimlar runt i skallen (: mitt syfte och min mening med bloggen är att få fram de tankar jag har som andra kanske missar att fundera över i dagens stressade samhälle ur ett underhållande perspektiv :)

**** detta behövs understrykas att inte vara spamm , utan faktiskt lite update:info om vilka ämnen som cirkulerar på bloggen***
____________________________________

kram!
~ allt är skrivet i ett underhållande perspektiv~
har du någon fråga?
skriv till:
http://feean.blogg.se/2010/april/fragestund.html

Hej snabbisen. Jag besöker din blogg regelbundet för att skratta, njuta och sno idéer från dig.
En väninna tipsade mig om din blogg och jag tipsar andra om din blogg.

När jag fått igång min blogg kanske vi kan bli länkkompisar.

M.v.h
Jessica Carlsson

Hej på dej Alfredo!
Jag läser din blogg när jag vill få mej ett gott skratt och det får jag näst intill varje gång... Hehehe... Fortsätt i samma anda och jag hoppas att du hamnar i bloggtoppen i Sverige!
Eftersom jag är så kallad politiker numera och en politiker inte kan skriva roligheter som jag hade för mej på "MustaPekka" så undrar jag om du kunde länka till "Laxåpartiet" istället?
http://laxa-partiet.blogspot.com
Nu vill man ju synas ännu mer... Jag länkar "Snabbisen" på Laxåpartiets blogg. Tack på förhand and keep up the good work!
/Marko

Hej!

Missa inte tävligen på Nightlife. De söker Örebros bästa blogg. Nominera din favorit här: http://nightlife.se/content/12191 !

Du är nominerad på nightlife till Örebros bästa blogg - ju fler som röster på dig och du vinner en LYXIG PRESENTPÅSE!!

http://nightlife.se/content/12197