Senaste Kommentarerna

tisdag 13 september 2011

Ninja Power

Katja stryker utmed väggarna här i Örebro och känslan av att fönsterrutorna ska pressas sönder gör inte saken bättre. Barnen är oroliga och skriker varje gång fönstret i deras rum knakar till. Förhoppningsvis mattas vinden av så att de kan slappna av och somna in.

Jag har spenderat en timma på Facebook och raderat en jäkla massa inbjudningar och gåvor till spel som jag inte ens spelar. Det är jäkla irriterande speciellt om man gör detta i sin iPhone 5 vilket är en massa pillrande. Vad bryr jag mig om Mincraft! Det finns väl viktigare saker att göra eller?

Det här snappade jag dock upp och vill dela med mig av dem. Det är en rumänsk Ninja som vill imponera på sina vänner. Det går väl sådär...


snabbisen - din snabbaste väg till lycka

4 kommentarer:

Fy fan vad komiskt. Killen är ju dyngrak och tror han kan karate *asgarv*

Hahaha. Vad klantigt, hoppas killen fick behålla några tänder.

Vilken klantarsel han borde få foten i arslet själv, men fan vad roligt det var. Fulla kommunister.