Senaste Kommentarerna

lördag 10 december 2011

Magisk Jul

För många är julen magisk. För vem vill tänka på slaskiga vägar, duggregn och plusgrader under julen? Vi har byggt upp en förväntning på julen och då vill vi att den ska vara magisk. Fotografen Per Breiehagen från Norge har sin bild av hur han uppfattar julen - och den är magisk. Det är inte ofta man ser så vackra bilder - och visst önskar man att julen alltid såg ut så här...

Magisk Jul 01 Magisk Jul 02 Magisk Jul 03 Magisk Jul 04 Magisk Jul 05 Magisk Jul 06 Magisk Jul 07 Magisk Jul 08 Magisk Jul 09 Magisk Jul 10 Magisk Jul 11 Magisk Jul 12 Magisk Jul 13 Magisk Jul 14 Magisk Jul 15 Magisk Jul 16 Magisk Jul 17

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

3 kommentarer:

Vilka underbara bilder, man önskar att man kunde uppleva julen på det sättet. För vem önskar inte en magisk jul?

Sandra Wester

Hej, jag heter Matilda och jag gillar din blogg jättemycket. Jag har också startat en blogg och jag undrar om jag får länka till dig ibland.

Jag tycker att du är söt <3

Matilda Dahlberg

Sandra: Visst är Per Breiehagen duktig!

Matilda: Självklart får du länka till mig. Du får länka till vem du vill, utan att fråga. Å du Matilda... jag tycker att du också är söt som skriver så fina saker om mig.

Alfredo