Senaste Kommentarerna

fredag 16 december 2011

Den blinde fotografen - Evgen Bavcar

Konstvärlden är allt konstig - det har jag alltid hävdat. Och de är inte sena med att hylla varandra oavsett vilket skit de lyckats krysta fram. Jag tittar på fotografen Evgen Bavcar verk och jag blir inte imponerad alls. Evgen Bavcar är blind och jobbar som fotograf. Och något säger mig att han borde byta yrke. Jag har inte sett sämre bilder någonsin - och då har jag sett dem jag själv tar.

Killen saknar finess, skärpa och motiven suger. Om jag inte kände till att han var blind skulle min första kommentar bli: Är han blind eller?

Nej, någon fotograf är han då inte - och av bilderna att döma är han totalt blind...




snabbisen - din snabbaste väg till lycka

6 kommentarer:

Hur har du mage att snacka skit om en blind? :)

Haha, blind fotograf. Måste vara dagens skämt...

Ja,lite konstigt är det allt!:-)

Ungefär lika konstigt som en döv kompositör. (Fast det gick ju rätt bra för Beethoven ändå!);-)