Senaste Kommentarerna

tisdag 12 april 2011

Ola Lindholm snortade kokain efter usel match

Aftonbladet´s Stasi-grupp ber sina läsare att upprätta angiverimetoderna på nytt och ringa för att skvallra och sprida rykten om Ola Lindholm som påstås varit narkotikapåverkad på Råsunda-stadion då Mjällby spelade mot AIK.

Ola Lindholm

Jag ringde deras nummer 08-4111111 och låtsades som att jag var på matchen och hade sett Ola.


(Ab): Aftonbladets tipstelefon
(jag): Hej, jag var på matchen och såg Ola påverkad, får jag betalt för det här?
(Ab): Ja och beloppet beror på hur stor publicitet nyheten får.
(jag): Jag har både bilder och stod bredvid honom när Polisen bar iväg honom.
(Ab): Bar dom iväg på honom?
(jag): Oh ja! Ola han skrek, svor och försökte slita sig ur Polisens grepp, men dom satte handfängsle på honom.
(Ab): Va! Menar du allvar? Har du bilder på allt detta?
(jag): Oh ja! Jag har alla bilderna där Ola också har en vit mustasch.
(Ab): Uppfattade jag dig rätt, hade Ola en vit mustasch?
(jag): Ja en vit mustasch. Först trodde jag att han hade druckit mjölk, men sen såg jag att det var en kokainsträng på överläppen.
(Ab): *skratt* Skojar du med mig nu?
(jag): Nej nej! Han hade just snortat en sträng och hade påsen i fickan. Det stod Kokain på den.
(Ab): *långt skratt* Du bara driver med mig nu eller hur?
(jag): Det är klart jag gör.
(Ab): Var du överhuvudtaget på matchen alls och såg Ola?
(jag): Nej!
(Ab): *skratt* Det hade kunnat bli en bra story, men tack för underhållningen. Jag fick mig ett gott skratt.
(jag): Får jag betalt för det?
(Ab): Nej tyvärr, men tack ska du ha.
(jag): Tack själv.




snabbisen - din snabbaste väg till lycka

0 kommentarer: