Senaste Kommentarerna

lördag 9 april 2011

Daft Punk - Alive

Så här är det: Jag har inte sett filmen Tron. Mestadels för att mina vänner som sett den sa "Se den inte". Men eftersom jag gillar Daft Punk var jag kluven då de komponerat soundtracket till filmen. Men då jag också ogillar att kasta bort 85 kr funderade jag ett tag innan jag beslöt mig för att satsa pengarna på en god lunch.

Tack och lov har nu Daft Punk gjort en musikvideo för sin låt "Alive". Nja! Tack och lov kanske är att ta i. Jag har nog aldrig sett en sämre musikvideo någonsin. En anorektisk kille med bar överkropp ödslar bort min tid och inte blir det bättre i slutet då han får sällskap av Frankie Levangie - även hans med bar överkropp.

Jag fattar inte ens varför jag postar videon här, men för fan se det så här: Det är gratis!


snabbisen - din snabbaste väg till lycka

0 kommentarer: